Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen thuis! ♥ Nergens goedkoper!

Kabelshop.nl - Je verwacht het niet, we hebben het wel - Bekijk hier alle producten

Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen thuis! ♥ Nergens goedkoper!

Ga lekker aan de slag in de tuin met ons mega tuin-assortiment. Profiteer van onze lage prijzen en snelle levering.

Klantenservice

Stel je vraag.

Tel: 0294 72 08 75
Bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00

Veelgestelde vragen Contactformulier Facebook messenger

Veilig shoppen

Wij zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg.

Thuiswinkel Waarborg

Klantbeoordelingen

Betalingsmogelijkheden

iDeal
PayPal
Bancontact
Vooruitbetaling
Betalen met Mastercard

Onze voordelen

Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen in huis.
Reuze assortiment.
Nergens goedkoper!
Betaal binnen 14 dagen na aankoop.
Levering in Nederland en België.
Niet goed, geld terug.

Kabelshop.nl

Weet ons te vinden:

Kabelshop BV
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere
Tel: 0294 72 08 75

Retourneren en garantie voor zakelijke klanten


Wil je je bestelling (gedeeltelijk) retourneren? Dan gelden er voor zakelijke klanten andere voorwaarden dan voor particuliere klanten. De Wet Kopen op Afstand is namelijk niet van toepassing op aankopen door bedrijven. Neem uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de bestelling contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden.

Wanneer na overleg een bestelling (gedeeltelijk) wordt geretourneerd, zullen er 15% verwerkingskosten berekend geworden. Deze kosten komen vaak te vervallen indien er een nieuwe order geplaatst wordt. De verzend- en retourkosten worden niet vergoed. Producten die speciaal voor jou worden besteld, op maat gemaakte producten of producten waarvan de verzegeling is verbroken zijn uitgesloten van retourneren.

Je kunt ons bereiken door contact op te nemen via retouren@kabelshop.nl

Let op: Momenteel is er sprake van grote drukte bij zowel de bezorgdiensten als Kabelshop.nl. De garantie- en retouraanvragen worden gemiddeld binnen 5 werkdagen in behandeling genomen.
 

Garantie

  • Je hebt recht op een goedwerkend product. Raakt een product defect binnen de wettelijke garantieperiode? Neem dan contact op met onze klantenservice. We verzoeken je vriendelijk om het product nog niet voor retour aan te melden, we willen je namelijk eerst voorzien van een passende oplossing voordat het defectieve product geretourneerd kan worden. Wij volgen hierbij de regels die de wet ons voorschrijft. Alle producten hebben een garantietermijn van minimaal een jaar.

  • Indien een artikel kapot of beschadigd is geraakt (mogelijk door transport), raden we je aan om binnen 48 uur na bezorging contact op te nemen met onze klantenservice. Afhankelijk van de situatie kunnen we het advies geven om het pakket te weigeren of melding van het probleem te maken bij de bezorgdienst. 

  • Raakt het product binnen 30 dagen defect? Dan kun je het product gratis retourneren. Buiten de 30 dagen ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten.

  • Mocht het product na inspectie van ons toch niet defect blijken, dan kunnen er onderzoeks- en verzend-/administratiekosten in rekening gebracht worden.
   

Retour- en garantieproces

  • Neem binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling contact op met onze klantenservice, zodat we jou verder kunnen helpen. 

  • Log in op je Kabelshop account en ga naar 'Mijn retouren'. Selecteer je factuurnummer(s) en de betreffende producten die je wenst te retourneren. Voeg per product zo specifiek mogelijk de reden van je retour toe, zodat we je zo goed en snel mogelijk verder kunnen helpen. 

  • Zorg ervoor dat het product goed verpakt is en dat de originele verpakking zoveel mogelijk intact is. Schrijf niet op de originele verpakking en plak er geen stickers of plakband op. Wanneer het product gebruikt is of de verpakking meer dan redelijkerwijs noodzakelijk beschadigd is, kunnen wij de bijhorende waardevermindering bij jou in rekening brengen. Dit kan oplopen tot 100%. Je kunt de verpakking natuurlijk wel voorzichtig openmaken om het product te bekijken. Twijfel je over jouw retourzending? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Stuur het pakket voldoende gefrankeerd naar ons op. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending en -kosten. We raden je aan om het pakket aangetekend en verzekerd te verzenden en het verzendbewijs te bewaren. Zo kun je een eventuele vermissing melden bij de vervoerder.

    Je kunt je pakket retourneren naar*:
    Kabelshop.nl
    Koningsbeltweg 52
    1329 AK Almere


  • Wanneer jouw pakket bij ons is aangekomen en verwerkt, storten wij het aankoopbedrag, verrekend met de verwerkingskosten, zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping aan je terug. De verzend- of retourkosten van jouw pakket worden niet vergoed. 

  • Wij betalen je voor zover mogelijk terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor zo'n terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. 

  *Let op: het is niet mogelijk om je retourzending bij ons af te geven.
 
   


 
Cookies op Kabelshop.nl
Met cookies en technieken die daarop lijken helpen we je beter en persoonlijker. Dankzij functionele cookies werkt de website goed. Ze hebben ook een analytische functie. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. We laten je graag nuttige advertenties zien. Daarom gebruiken we technologie om je gedrag binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we op een anonieme manier. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Klik op 'Oké' om te accepteren. Kies je voor ? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies en gebruiken we technieken die daarop lijken. Je kunt je voorkeuren later nog aanpassen op de voorkeuren pagina.