Cyber Monday: profiteer alléén vandaag van 15% korting op koppelbare kerstverlichting
Verzending en bezorging
Bestel je op een werkdag voor 23:59 uur en is jouw artikel direct leverbaar? Dan doen wij er alles aan om te zorgen dat jij je pakket de volgende dag al in huis hebt!Bij Kabelshop.nl betaal je voor bestellingen onder de €50,- vanuit Nederland €4,95 verzend- en administratiekosten. Wanneer je een voorkeur hebt voor bezorgdienst (PostNL of DHL), wordt er €5,95 aan verzend- en administratiekosten in rekening gebracht. Voor bestellingen binnen Nederland boven de €50,- betaal je €3,95 verzend- en administratiekosten, tenzij je een specifieke voorkeur hebt voor PostNL of DHL als bezorgdienst, dan betaal je €4,95.
Met de bezorgservice van DHL is het ook mogelijk om op werkdagen voor een avondlevering tussen 17:30 en 21.30 te kiezen. Voor deze avondlevering geldt een toeslag van €1,00. Deze optie is alleen geldig in Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden.
Vanuit België betaal je voor bestellingen onder de €50,- €4,95 verzend- en administratiekosten. Wanneer je een voorkeur hebt voor een bezorgdienst (PostNL of Bpost) wordt er €5,95 in rekening gebracht. Voor bestellingen boven de €50,- betaal je €3,95 verzend- en administratiekosten, tenzij je een specifieke voorkeur hebt voor PostNL of Bpost als bezorgdienst, dan betaal je €4,95.
Alle pakketten worden gegarandeerd vanuit Kabelshop.nl verzekerd en aangetekend verzonden. Wij doen er alles aan om op werkdagen jouw pakket de volgende dag te bezorgen, het is echter in een enkel geval mogelijk dat je bestelling door omstandigheden vertraagd is.
Kan ik kiezen voor een bezorgservice?
Voor bezorging in Nederland, kun je kiezen voor de bezorgservice van PostNL of DHL. Kies jij voor de bezorgservice van DHL, dan kun je naast de standaard levering ook kiezen voor een avondlevering tussen 17:30 en 21:30 op werkdagen. Voor deze avondbezorging geldt een toeslag van €1,00. Als de avondlevering niet mogelijk is voor jouw postcode of bezorgdatum, dan zal deze optie niet getoond worden.Woon je in België, dan wordt jouw pakket door PostNLof Bpost bezorgd, je kunt hiervoor een keuze maken (tegen extra kosten).
Is mijn product op voorraad?
Als je groene streepjes ziet bij het product is het direct leverbaar en kun jij het, als je op werkdagen voor 23.59 uur bestelt, morgen al in huis verwachten.
Als je gele streepjes ziet, is de voorraad van het betreffende artikel bijna op. Hierdoor kan het voorkomen dat de levertijd iets langer is dan je van ons gewend bent. We zullen in dat geval altijd contact met je opnemen.
Kan ik mijn zending volgen?
Zodra jouw bestelling bij ons is verpakt en verzonden, krijg je direct een e-mail met de track & trace code van jouw pakket. Met deze code kun je de zending de volgende dag via de website van PostNL , de website van DHL of de website van BPost volgen. Zo ben je altijd op de hoogte wanneer het pakket precies bij jou bezorgd wordt.Kan ik mijn pakket op een afhaalpunt laten bezorgen?
Het is mogelijk om jouw pakket bij een afhaalpunt te laten bezorgen. Je kunt hierbij kiezen voor een PostNL-punt, DHL ServicePoint of Bpost afhaalpunt bij jou in de buurt.Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?
Ben jij niet thuis op het moment van bezorgen? Geen probleem! Je pakket zal bezorgd worden bij de dichtstbijzijnde PostNL, of DHL of Bpost afhaallocatie. De bezorger laat in dat geval een bericht in de brievenbus achter waar en vanaf wanneer jij de bestelling kunt afhalen.Als het pakketje niet wordt afgehaald of wordt geweigerd, dan zullen de retourkosten die worden berekend aan Kabelshop.nl worden ingehouden van restitutie.
Kan ik een alternatief afleveradres opgeven?
Het is mogelijk om tijdens het bestellen een alternatief afleveradres op te geven. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Dit kan handig zijn wanneer je een pakketje op je werk wilt laten afleveren of bij een bekende wanneer je weet dat je niet thuis bent op het moment van bezorgen. Daarnaast kun je kiezen om jouw pakket bij één van de afhaallocaties van PostNL, DHL of Bpost te laten bezorgen.Aangepaste levertijden feestdagen
Wij streven ernaar om ook tijdens feestdagen jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Houd er echter wel rekening mee dat onze levertijden tijdens de feestdagen kunnen afwijken van de 24-uurs levering die je van ons gewend bent, omdat wij tijdens de feestdagen gesloten zijn. Uiteraard kun je wel gewoon jouw bestelling in onze webshop plaatsen. Daarnaast is de snelheid van de levering afhankelijk van de levertijden en capaciteit van de bezorgdiensten.Kan ik mijn pakket afhalen op afspraak?
Het is op dit moment niet mogelijk om je pakket af te halen.Indien je nog vragen hebt over verzending of bezorging van jouw pakket, neem dan gerust contact met ons op. Onze klantenservice medewerkers staan altijd voor je klaar om te helpen.