Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen thuis! ♥ Al meer dan 2 miljoen klanten!

Kabelshop.nl - Je verwacht het niet, we hebben het wel - Bekijk hier alle producten

Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen thuis! ♥ Al meer dan 2 miljoen klanten!

Cyber Monday: profiteer alléén vandaag van 15% korting op koppelbare kerstverlichting

Je verwacht het niet
Convectorkachel | 3 standen (2000W, Ruimtes tot 25 m²)
Nedis Convectorkachel | Nedis (2000W, Ruimtes tot 25 m², Zwart) HTCO10FBK K170101175
43,
00
27,
95
we hebben het
wel

Klantenservice

Stel je vraag.

Tel: 0294 72 08 75
Bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00

Veelgestelde vragen Contactformulier Facebook messenger

Veilig shoppen

Wij zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg.

Thuiswinkel Waarborg

Betalingsmogelijkheden

iDeal
PayPal
Bancontact
Vooruitbetaling
Betalen met Mastercard

Onze voordelen

Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen in huis.
Reuze assortiment.
Nergens goedkoper!
Betaal binnen 14 dagen na aankoop.
Levering in Nederland en België.
Niet goed, geld terug.

Kabelshop.nl

Weet ons te vinden:

Kabelshop BV
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere
Tel: 0294 72 08 75

Waar gaat je vraag over?

Hier zullen we per categorie zo goed mogelijk jouw vraag beantwoorden. Klik op jouw vraag om bij het juiste antwoord te komen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Bestellen & Bezorgen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij zullen altijd ons uiterste best doen om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen. Als je namelijk op werkdagen voor 23.59 uur bestelt, heb jij je bestelling morgen al in huis! Mocht dit door onvoorziene omstandigheden niet lukken, dan brengen we je altijd even op de hoogte.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Als jij op maandag tot en met vrijdag voor 23.59 uur je bestelling plaatst heb jij je pakketje morgen al in huis. Als je op zaterdag of zondag een bestelling plaatst krijg je het pakket op de eerstvolgende dinsdag bezorgd. Voor feestdagen hanteren wij aangepaste levertijden, een overzicht hiervan kun je vinden bij verzending & bezorging.
Is mijn bestelling gelukt, want ik heb nog geen verzendbevestiging gehad?
Je ontvangt van ons twee e-mails: een orderbevestiging en een verzendbevestiging. Je orderbevestiging ontvang je binnen een uur na je bestelling. Heb jij na een uur nog geen mail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen of annuleren?
Ja, als jouw bestelling nog niet verwerkt is, kun je de bestelling nog wijzigen of annuleren. Zodra jij je bestelling plaatst wordt deze direct verwerkt door ons razendsnelle systeem. Op die manier krijgen we jouw pakket zo snel mogelijk bij jou thuis. Hierdoor kan het zijn dat jouw bestelling al ingepakt en verzonden is en dus niet meer gewijzigd kan worden. Als je iets wilt aanpassen kun je dus het best zo snel mogelijk contact opnemen met onze klantenservice. Deze is iedere werkdag geopend tussen 09.00 en 17.30 uur. Orders die buiten de openingstijden of in het weekend geplaatst worden kunnen helaas niet gewijzigd of geannuleerd worden.
Hoe bestel ik iets bij Kabelshop.nl?

Bestellen op Kabelshop.nl gaat makkelijk en snel! In vier eenvoudige stappen bestel jij wat je nodig hebt, kies je hoe je wilt betalen en waar je het product laat bezorgen.

Stap 1: Product(en) zoeken
Er zijn verschillende manieren om een product te zoeken op Kabelshop.nl. Je kunt bijvoorbeeld bovenaan de pagina in de zoekbalk intypen welk product je zoekt. Een andere mogelijkheid is door via het uitklapmenu onder 'alle categorieën' te navigeren naar het juiste product. Op jouw mobiele telefoon herken je dit uitklapmenu aan de drie streepjes linksboven op de pagina. Ook word je door op de afbeeldingen te klikken eenvoudig naar het juiste product geleid.

Stap 2: Product(en) bestellen
Wanneer je het juiste product hebt gevonden, klik je op de grote knop 'toevoegen' om het product aan je winkelmandje toe te voegen. Bij verschillende producten heb je de mogelijkheid om het producttype te bepalen zoals de kleur of de lengte. Door op het vakje met het gewenste type te klikken bestel je het product in de betreffende uitvoering. Wil je meerdere dezelfde producten aanschaffen? Dan kun je het aantal makkelijk aanpassen door op het winkelwagentje te klikken en het gewenste aantal in te voeren. Wil je toch liever een ander product aanschaffen? Klik dan op de winkelwagen en druk op het prullenbakicoontje om het product te verwijderen.

Stap 3: Inloggen of account aanmaken
Heb je alles gevonden? Dan kun je naar de kassa gaan door op het winkelwagentje rechts bovenin beeld te klikken. Klik vervolgens op de grote knop 'bestellen'. Hierna kom je bij een inlogscherm. Ben je al een bestaande klant? Vul dan je inloggegevens in. Nieuwe klant? Dan kun je eenvoudig een nieuw account aanmaken.

Stap 4: Controleren en betalen
Vergeet niet je gegevens te controleren voor je gaat afrekenen. Je kunt vervolgens kiezen op welke manier je wilt betalen: via IDEAL, Paypal, Bancontact, creditcard, vooruitbetaling of in overleg. Zodra de bestelling definitief is verwerkt ontvang je een bevestiging per mail. Voor meer informatie over het betalen van je bestelling kun je kijken bij de betaalmethoden.

Kunnen jullie mij adviseren bij het kiezen?
Ja dit kan zeker! Wij zijn gespecialiseerd in alle producten die we verkopen en we zullen je altijd van een zo goed mogelijk advies voorzien. Heb jij dus vragen over een specifiek product of weet je niet precies wat je nodig hebt? Neem dan gerust contact met ons op.
Is mijn product op voorraad?
Product is op voorraad

Als je groene streepjes ziet bij het product is het direct leverbaar en kun jij het, als je op werkdagen voor 23.59 uur bestelt, morgen al in huis verwachten.

Product heeft langere levertijd

Als je gele streepjes ziet, kan het voorkomen dat de levertijd iets langer is dan je van ons gewend bent. We zullen in dat geval altijd contact met je opnemen nadat je bestelling is afgerond. We doen dit binnen de openingstijden van onze klantenservice.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
Mocht jij onverhoopt je bestelling niet hebben ontvangen, neem dan altijd even contact op met onze klantenservice. Wij zullen er dan alles aan doen om je te helpen.
Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?
Voor bestellingen onder de €50 betaal je binnen Nederland en België  €4,95 verzend- en administratiekosten. Voor bestellingen boven de €50 betaal je €3,95 verzend- en administratiekosten. Alle pakketten worden vanuit Kabelshop.nl aangetekend en verzekerd verzonden. Indien je een voorkeur voor bezorgdienst hebt in Nederland, is het mogelijk om tegen een extra bedrag te kiezen tussen PostNL of DHL. Woon je in België en heb je voorkeur voor levering? Dan kun je tegen een extra vergoeding kiezen tussen PostNL of Bpost.
Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Dat kan zeker, tijdens het bestellen heb je de mogelijkheid om de optie 'Ik wil graag een ander afleveradres' te selecteren. Vul hier de gewenste gegevens in en vervolgens ontvang jij je bestelling op dat adres. Je kunt natuurlijk ook kiezen om jouw bestelling bij één van de afhaallocaties van PostNL, DHL of Bpost te laten bezorgen. Dan kun jij je bestelling ophalen wanneer het jou uitkomt.
Kan ik kiezen voor een avondlevering?
Met de bezorgservice van DHL kun je kiezen voor een avondlevering tussen 17:30 en 21:30 op werkdagen. Voor deze avondlevering geldt een toeslag van €1,00. Deze optie is alleen geldig in Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden. Is de optie niet mogelijk voor jouw postcode of bezorgdag, dan zal deze niet getoond worden.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het is tijdelijk niet mogelijk om je bestelling af te halen.

Hebben jullie een fysieke winkel?
Wij hebben geen fysieke winkel. Je kunt bij ons alleen online producten bestellen. Jouw bestelling wordt vervolgens via een bezorgdienst op een door jou aangegeven adres bezorgd.
Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Ben jij niet thuis op het moment van bezorgen? Geen probleem! Je pakket zal bezorgd worden bij de dichtstbijzijnde PostNL-, DHL- of Bpost afhaallocatie. De bezorgdienst laat in dat geval weten waar en vanaf wanneer jij de bestelling kunt afhalen.

Als het pakketje niet binnen 5 dagen wordt afgehaald of wordt geweigerd, dan zullen de retourkosten die worden berekend aan Kabelshop.nl worden ingehouden van restitutie.

Retourneren

Mag ik de door mij bestelde artikelen ruilen of retourneren?
Heb je iets besteld maar ben je toch niet helemaal tevreden of is het product defect? Dan doen wij er alles aan om je te helpen. Neem daarbij wel onze retourvoorwaarden in acht, deze zijn namelijk verschillend voor particuliere en zakelijke klanten.
Hoe kan ik artikelen retourneren?
Ben jij een particuliere klant? Kijk dan eerst bij de retourvoorwaarden voor particuliere klanten. Ben jij een zakelijke klant? Kijk dan eerst bij de retourvoorwaarden voor zakelijke klanten.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Ja, je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van jouw retourzending. Wij raden hierbij aan om deze aangetekend en verzekerd te versturen. Bewaar daarbij ook altijd jouw verzendbewijs. Wij raden je altijd aan om eerst de retourvoorwaarden te lezen voordat je jouw product retourneert. Is jouw product beschadigd of defect? Dan kan het zijn dat het onder de garantie valt, in dat geval mag je het door jou bestelde artikel gratis retourneren. Neem gerust contact op met onze klantenservice om te informeren of jij gratis mag retourneren.
Moet ik het product in de originele verpakking terugsturen?
De verpakkingen van onze producten zijn belangrijk. Het product moet daarom worden teruggestuurd, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking en zo onbeschadigd mogelijk. Indien de verpakking meer dan redelijkerwijs noodzakelijk beschadigd is en het product daarom niet meer als nieuw verkocht kan worden, kunnen wij de waardevermindering die daardoor is ontstaan bij jou in rekening brengen. Lees voor meer informatie hierover onze retourvoorwaarden.
Wat is het retouradres?

Je kunt je pakket onder vermelding van je retournummer retourneren naar:

Kabelshop.nl
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere


(Let op: wij raden aan om het retournummer altijd goed op het pakket de vermelden. Zo kunnen wij het pakket eerder verwerken.)

Kan ik mijn retour ook bij jullie afgeven in plaats van retourzenden?
Het is niet mogelijk om je retourzending bij ons langs te brengen.
Hoe weet ik of jullie mijn retourzending hebben ontvangen?
Zodra we jouw bestelling hebben ontvangen en verwerkt krijg je van ons bericht. Je kunt ook altijd even via de track & trace-code van je eigen verzending controleren of het pakket bij ons is aangekomen. Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, krijg je binnen een week bericht over de voortgang van je retour.

Let op: Vanwege grote drukte bij het retourproces van ons en onze bezorgpartners kan het zijn dat het verwerken van jouw retourzending langer duurt dan je van ons gewend bent. We houden je via de mail op de hoogte over de voortgang van je retour.
Hoe snel is een retour verwerkt?
Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen en geregistreerd, duurt het een week voordat de retour is verwerkt. Je ontvangt altijd een bericht ter bevestiging van de verwerking. Heb je nog geen bevestiging ontvangen? Dan is de retourzending nog niet verwerkt en pakken we dit zo snel mogelijk op.

Let op: Vanwege grote drukte bij het retourproces van ons en onze bezorgpartners kan het zijn dat het verwerken van jouw retourzending langer duurt dan je van ons gewend bent. We houden je via de mail op de hoogte over de voortgang van je retour.
Hoe snel word ik terugbetaald nadat ik mijn artikel retour heb gestuurd?
Je krijgt zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping je geld teruggestort.
Mijn bestelling is beschadigd of niet compleet, wat nu?

Heb jij een beschadigd artikel ontvangen? Dan valt dit uiteraard onder de garantie. Je kunt een e-mail sturen met foto's van het beschadigde artikel (foto van de beschadigde verpakking, foto van het label en foto van hoe het artikel in de doos verpakt/opgevuld is) naar retouren@kabelshop.nl en vervolgens zullen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen. Is jouw bestelling niet compleet? Dan kan het zijn dat een deel van je bestelling niet op voorraad is, in dat geval nemen we altijd even contact met je op. Je kunt dit controleren door te kijken of de ontbrekende producten op je factuur staan. Staan ze niet op de factuur? Dan worden ze nageleverd of ben je misschien vergeten om ze te bestellen. Staan ze wel op de factuur? Dan is verstandig om even contact met ons op te nemen.  

Zijn er artikelen die niet geretourneerd kunnen worden?
Voor sommige producten geldt een uitzondering met betrekking tot het bedenktermijn en herroepingsrecht.
1.) Artikelen waarbij hygiëne een rol speelt, kunnen na openen niet geretourneerd worden.
2.) Artikelen met een sluitzegel kunnen na het verbreken van de zegel niet geretourneerd worden.
3.) Artikelen die op maat zijn gemaakt kunnen niet geretourneerd worden.

Betalen

Hoe kan ik betalen?
Voor onze webshop hanteren wij de volgende betaalmethoden: iDEAL (gratis) Paypal (betalingskosten 1.8% van het aankoopbedrag) Creditcard (gratis) Bancontact (Betaalmethode voor klanten uit België, gratis) Vooruitbetaling (gratis) Achteraf - In overleg 
Kan ik achteraf betalen?
Het is mogelijk om achteraf te betalen. Wanneer je voor de eerste keer bij Kabelshop.nl bestelt en voor achteraf betalen kiest, vindt er een controle plaats ter goedkeuring van deze betaalmethode. Wanneer onder andere de controle op persoonsgegevens en bestelbedrag is gelukt, is achteraf betalen mogelijk. Anders zal er contact met je worden opgenomen en vragen we je alsnog om vooruit te betalen.
Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?
Als je een bestelling plaatst krijg je van ons altijd je factuur per e-mail meegestuurd met de verzendbevestiging.
Kan ik een apart e-mailadres invoeren voor mijn facturen?
Als zakelijke klant is het mogelijk om een apart e-mailadres te gebruiken voor jouw facturen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Garantie

Heb ik garantie op mijn artikelen?
Ja, je hebt over het algemeen garantie op de door jou bestelde artikelen. Hoe lang je precies garantie hebt is afhankelijk van het product. Je hebt standaard recht op de wettelijke garantie en wij volgen hierbij de regels die de wet ons voorschrijft. Indien er andere voorwaarden van toepassing zijn, wordt dit vermeld bij de productspecificaties.
Wat moet ik doen als een artikel beschadigd of kapot is?
Het is natuurlijk erg vervelend als jouw artikel kapot of beschadigd is geraakt (mogelijk door transport). We raden aan om binnen 48 uur na bezorging contact op te nemen met onze klantenservice. Afhankelijk van de situatie kunnen we het advies geven om het pakket te weigeren of melding te maken van het probleem bij de bezorgdienst.
Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?
Je factuur is je garantiebewijs. Deze sturen we altijd naar je toe per mail zodra je order wordt verzonden.
Er staat een garantietermijn bij een product. Wat betekent dit?
Wanneer er een afwijkend garantietermijn bij een product staat, gaat dit om de fabrieksgarantie. Deze garantie is een aanvulling vanuit de fabrikant op de wettelijke garantie op het product.
Hoe lang heb ik garantie?

Hoe lang je precies garantie hebt is afhankelijk van het product. Je hebt standaard recht op de wettelijke garantie en wij volgen hierbij de regels die de wet ons voorschrijft. Indien er additionele informatie is omtrent de garantie, wordt dit in de specificaties van het betreffende product benoemd.

Tegoed

Wat houdt een tegoed precies in?
Bij Kabelshop.nl werken wij met tegoeden. Dit betekent dat je ervoor kunt kiezen om bij een terugbetaling het bedrag als tegoed in jouw account te laten zetten. Bij een volgende bestelling wordt dit tegoed vervolgens automatisch verrekend met het te betalen bedrag. Bovendien hoef je het tegoed niet in één keer in te wisselen.
Wanneer ontvang ik een tegoed?
Je ontvangt een tegoed als je er bij een terugbetaling voor kiest om het bedrag als tegoed in jouw account te laten zetten. Dit tegoed wordt vervolgens automatisch verrekend bij een volgende bestelling en hoef je bovendien niet in één keer te besteden.

Doe jij mee met een winactie waarbij je een tegoed kunt winnen of ontvang je gratis verzending, ook dan wordt dit bedrag als tegoed in je account geplaatst.
Waar vind ik mijn tegoed?
Je vindt jouw tegoed in je account onder ‘Mijn tegoed’.
Ik ben een zakelijke klant, wat betekent een tegoed voor mij?
Wanneer je als zakelijke klant akkoord geeft om een terugbetaling als tegoed in je account te laten zetten, dan betaal je geen verwerkingskosten. Dit tegoed wordt vervolgens automatisch verrekend bij een volgende bestelling en hoef je bovendien niet in één keer te besteden.
Wat is het voordeel van een tegoed?

Een tegoed bij Kabelshop.nl heeft geen verloopdatum, waardoor jij het tegoed te allen tijde kunt inwisselen. Daarnaast kan het tegoed in delen worden ingewisseld en heb je keuze uit meer dan 15.000 artikelen.

Acties en kortingen

Kan ik met terugwerkende kracht korting krijgen bij acties?
Heb je voor de actieperiode een product gekocht, dan is het niet mogelijk om met terugwerkende kracht de korting te ontvangen. Je kunt uiteraard wel het artikel retour sturen en deze opnieuw bestellen met de korting. Hierbij gelden onze standaard retourvoorwaarden.

Mijn gegevens

Hoe maak ik een account aan?
Een account aanmaken bij Kabelshop.nl is heel eenvoudig.

1. Klik rechtsbovein op 'login'
2. Klik op 'nieuw account aanmaken' en geef aan of je een zakelijke of particuliere klant bent
3. Vul je contact- en adresgegevens in
3. Kies een wachtwoord

Hierna hoef je alleen nog maar je account te bevestigen en je bent klaar om te bestellen!
Waarom moet ik een account aanmaken?

Er zijn verschillende redenen waarom we je verzoeken om een account aan te maken, de onderstaande punten zijn daarbij het belangrijkst:

  • We hebben je gegevens nodig om de door jou bestelde artikelen op het juiste adres te kunnen leveren.
  • Dankzij de gegevens op jouw account kunnen we je de allerbeste service bieden, zoals de afhandeling van garantie, advies over de door jou bestelde producten of als je bijvoorbeeld een factuur wilt opvragen.
  • Je hoeft niet bij iedere bestelling al je gegevens opnieuw in te voeren.

 
Wachtwoord vergeten?
Ben jij je wachtwoord vergeten? Klik dan bovenin de pagina op inloggen, daar vind je een knop met 'wachtwoord vergeten'. Vervolgens krijg je een e-mail met een nieuw wachtwoord om je account te herstellen. Je wachtwoord is privé en kunnen we dus helaas niet per telefoon verstrekken.
Waar vind ik mijn klantnummer?
Als je rechtsbovenin klikt op 'Login' en jouw inloggegevens invult, dan kom je terecht in 'Mijn Kabelshop.nl.' Op deze pagina zie je direct jouw persoonlijke klantnummer staan.
Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Je kunt je gegevens wijzigen door in te loggen op je account en vervolgens onder het kopje 'Mijn gegevens' je persoonlijke informatie aan te passen.
Waar staan de details van mijn bestelling?
Als je inlogt op je Kabelshop account kun je onder het kopje 'Mijn bestellingen' een overzicht vinden van de producten die jij besteld hebt. Ook kun je hier eenvoudig opnieuw dezelfde bestelling plaatsen.
Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?
Als je een bestelling plaatst krijg je van ons altijd je factuur per e-mail meegestuurd met de verzendbevestiging.
Kan ik een apart e-mailadres invoeren voor mijn facturen?
Als zakelijke klant is het mogelijk om een apart e-mailadres te gebruiken voor jouw facturen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn account verwijderen?
Ja dit kan, je hoeft alleen maar een e-mail te sturen naar info@kabelshop.nl, dan maken wij het voor je in orde. We willen je er wel op attenderen dat een account ervoor zorgt dat je al je facturen eenvoudig kunt inzien, je garanties achter de hand hebt en dat je een overzicht hebt van al je bestellingen. Op het moment dat je jouw account verwijderd kunnen wij deze gegevens niet meer voor jou inzien.
Kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
Wil je onze nieuwsbrief niet meer ontvangen, dan kun je je hier afmelden.

De veiligheid van mijn gegevens

Hoe gaat Kabelshop.nl om met privacygevoelige gegevens?
Jouw klantgegevens zijn met de grootste zorgvuldigheid beveiligd. Meer informatie hierover kun je lezen in ons privacybeleid.
Wat houdt het Thuiswinkel Waarborg Certificaat in?
Dit betekent dat Kabelshop.nl als webshop is gecertificeerd door de Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Onze webshop biedt jou ten minste 10 zekerheden die je hier kunt lezen.

Recycling (Oud voor nieuw regeling)

Kan ik mijn oude apparatuur bij jullie inleveren?
Als je bij ons een nieuw apparaat koopt, zoals een waterkoker, broodrooster of ander huishoudelijk apparaat, dan kun je de oude gratis naar ons opsturen. Wij zorgen dan dat het op de juiste manier gerecycled wordt. Hoe je dat doet? Heel eenvoudig! Je hoeft alleen ons stappenplan te volgen.

1. Stop het oude apparaat (leeg en schoongemaakt) in een stevige doos
2. Neem contact op met onze klantenservice voor de adresgegevens
3. Maak met de gegevens die je van ons krijgt een verzendlabel aan op de website van PostNL en plak het op de doos.
4. Breng jouw pakket naar een PostNL servicepunt en stuur het naar ons op

Je hoeft nu niets meer te doen. We verwerken jouw pakket en zorgen dat het oude apparaat gerecycled of op de juiste manier weggegooid wordt.
Let op: Het oude apparaat dat je naar ons toestuurt mag niet groter zijn dan het nieuw aangeschafte apparaat.

Klachten en geschillen

Waar kan ik terecht met een klacht?
Bij Kabelshop.nl doen wij er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zo zijn dat je een keer niet tevreden bent over onze producten of service. Neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice staat je graag te woord en doet er alles aan om eventuele problemen te verhelpen. Je klacht wordt binnen veertien dagen inhoudelijk beantwoord, je ontvangt een ontvangstbevestiging zodra de klacht bij ons binnen is. Ben je niet tevreden met het antwoord? Stuur dan een zo compleet mogelijke omschrijving van je klacht naar info@kabelshop.nl t.a.v. backoffice. Zodra je klacht bij ons binnen is krijg je een ontvangstbevestiging per mail. Wij zullen je klacht nogmaals beoordelen en indien mogelijk je een andere oplossing proberen aan te bieden.

Ben je niet tevreden met de verdere afhandeling van de klacht? Dan kun je deze voorleggen op www.sgc.nl aan de onafhankelijke Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Cookies op Kabelshop.nl
Met cookies en technieken die daarop lijken helpen we je beter en persoonlijker. Dankzij functionele cookies werkt de website goed. Ze hebben ook een analytische functie. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. We laten je graag nuttige advertenties zien. Daarom gebruiken we technologie om je gedrag binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we op een anonieme manier. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Klik op 'Oké' om te accepteren. Kies je voor ? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies en gebruiken we technieken die daarop lijken. Je kunt je voorkeuren later nog aanpassen op de voorkeuren pagina.