• Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen in huis!  ♥  Gratis verzending vanaf 30,-
         
 

Bestellen & Bezorgen

 

1. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij zullen altijd ons uiterste best doen om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen. Als je namelijk op werkdagen voor 23.59 uur besteld, heb jij je bestelling morgen al in huis! Mocht dit door onvoorziene omstandigheden niet lukken, dan brengen we je altijd even op de hoogte.
 

2. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Als jij op maandag tot en met vrijdag voor 23.59 uur je bestelling plaatst heb jij je pakketje morgen al in huis. Als je op zaterdag of zondag een bestelling plaatst krijg je het pakket op de eerstvolgende dinsdag bezorgd. Voor feestdagen hanteren wij aangepaste levertijden, een overzicht hiervan kun je vinden bij verzending & bezorging.
 

3. Is mijn bestelling gelukt, want ik heb nog geen verzendbevestiging gehad?

Je ontvangt van ons twee e-mails: een orderbevestiging en een verzendbevestiging. Je orderbevestiging ontvang je binnen een uur na je bestelling. Heb jij na een uur nog geen mail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Het ontvangen van een verzendbevestiging kan iets langer duren, maar als jij al wel een orderbevestiging hebt ontvangen hoef jij je geen zorgen te maken. Dit betekent dat je bestelling gelukt is.

 

4. Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen of annuleren?

Ja, als jouw bestelling nog niet ingepakt en verzonden is, kun je de bestelling nog wijzigen of annuleren. Zodra jij je bestelling plaatst wordt deze direct verwerkt door ons razendsnelle systeem. Op die manier krijgen we jouw pakket zo snel mogelijk bij jou thuis. Hierdoor kan het zijn dat jouw bestelling al ingepakt en verzonden is en dus niet meer gewijzigd kan worden. Als je iets wilt aanpassen kun je dus het best zo snel mogelijk contact opnemen met onze klantenservice. Deze is iedere werkdag geopend tussen 09.00 en 17.30 uur. Orders die in het weekend geplaatst worden kunnen helaas niet gewijzigd of geannuleerd worden.
 

5. Hoe bestel ik iets bij Kabelshop.nl?

Bestellen op Kabelshop.nl gaat makkelijk en snel! In vier eenvoudige stappen bestel jij wat je nodig hebt, kies je hoe je wilt betalen en waar je het product laat bezorgen.
 
Stap 1:
Product(en) zoeken
Er zijn verschillende manieren om een product te zoeken op Kabelshop.nl. Je kunt bijvoorbeeld bovenaan de pagina in de zoekbalk intypen welk product je zoekt. Een andere mogelijkheid is door via de productgroepen aan de bovenkant van de pagina en de menubalk aan de zijkant te navigeren naar het juiste product. Ook word je door op de afbeeldingen te klikken eenvoudig naar het juiste product geleid.
 
Stap 2: Product(en) bestellen
Wanneer je het juiste product hebt gevonden, klik je op de grote groene knop 'bestellen' om het product aan je winkelmandje toe te voegen. Bij verschillende producten heb je de mogelijkheid om het producttype te bepalen zoals de kleur of de lengte. Door op het vakje met het gewenste type te klikken bestel je het product in de betreffende uitvoering. Wil je meerdere dezelfde producten aanschaffen? Dan kun je het aantal makkelijk aanpassen door op het winkelwagentje te klikken en het gewenste aantal in te voeren. Wil je toch liever een ander product aanschaffen? Klik dan op de winkelwagen en druk op het prullenbakicoontje om het product te verwijderen.
 
Stap 3:
Inloggen of account aanmaken
Heb je alles gevonden? Dan kun je naar de kassa gaan door op het winkelwagentje rechts bovenin beeld te klikken. Klik vervolgens op de grote groene knop 'verder met bestellen'. Hierna kom je bij een inlogscherm. Ben je al een bestaande klant? Vul dan je inloggegevens in. Nieuwe klant? Dan kun je eenvoudig een nieuw account aanmaken.
 
Stap 4: Controleren en betalen
Vergeet niet je gegevens te controleren voor je gaat afrekenen. Je kunt vervolgens kiezen op welke manier je wilt betalen: via IDEAL, Paypal, Bancontact, creditcard, vooruitbetaling, op rekening of in overleg. Zodra de bestelling definitief is verwerkt ontvang je een bevestiging per mail. Voor meer informatie over het betalen van je bestelling kun je kijken bij de betaalmethoden.

 

6. Kunnen jullie mij adviseren bij het kiezen?

Ja dit kan zeker! Wij zijn gespecialiseerd in alle producten die we verkopen en we zullen je altijd van een zo goed mogelijk advies voorzien. Heb jij dus vragen over een specifiek product of weet je niet precies wat je nodig hebt? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
 

7. Is mijn product op voorraad?


Als je groene streepjes ziet bij het product is het direct leverbaar en kun jij het, als je op werkdagen voor 23.59 uur bestelt, morgen al in huis verwachten.


Als je gele streepjes ziet, is de voorraad van het betreffende artikel bijna op. Hierdoor kan het voorkomen dat de levertijd iets langer is dan je van ons gewend bent. We zullen in dat geval altijd contact met je opnemen binnen de openingstijden van onze klantenservice.

 

8. Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Mocht jij onverhoopt je bestelling niet hebben ontvangen, neem dan altijd even contact op met onze klantenservice. Wij zullen er dan alles aan doen om je te helpen.
 

9. Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?

Dat is afhankelijk van het bestelbedrag. Als jij een bestelling plaatst met een waarde van €30,- of meer, verzenden wij het gratis naar jouw huis of bedrijf. Bij een lager bestelbedrag betaal je in Nederland €3,95 en in België €5,95 verzend- en administratiekosten. Alle pakketten worden vanuit Kabelshop.nl aangetekend en verzekerd verzonden.
 

10. Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Dat kan zeker, tijdens het bestellen heb je de mogelijkheid om de optie 'Ik wil graag een ander afleveradres' te selecteren. Vul hier de gewenste gegevens in en vervolgens ontvang jij je bestelling op dat adres. Het is helaas op dit moment nog niet mogelijk om jouw pakket bij een PostNL afhaalpunt te bezorgen.
 

11. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, je kunt je bestelling ook afhalen. Vul bij het afronden van jouw bestelling bij 'opmerkingen' in dat je het pakket komt afhalen. Vervolgens nemen wij contact met je op om een afspraak in te plannen op werkdagen na 15.00 uur. Als je vervolgens bij ons langskomt zorgen wij dat jouw pakket gereed ligt. Wij zijn gevestigd op het onderstaande adres:

Kabelshop.nl
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere

Ruilen & Retourneren

 

12. Mag ik de door mij bestelde artikelen ruilen of retourneren?

Heb je iets besteld maar ben je toch niet helemaal tevreden of is het product defect? Dan doen wij er alles aan om je te helpen. Neem daarbij wel onze retourvoorwaarden in acht, deze zijn namelijk verschillend voor particuliere en zakelijke klanten.
 

13. Hoe kan ik artikelen retourneren?

Ben jij een particuliere klant? Kijk dan eerst bij de retourvoorwaarden voor particuliere klanten. Ben jij een zakelijke klant? Kijk dan eerst bij de retourvoorwaarden voor zakelijke klanten.

Voordat je overgaat op retourneren is het belangrijk dat je eerst ons retourformulier invult en deze opstuurt naar info@kabelshop.nl. Vervolgens krijg je van ons je RET-nummer (retournummer), deze gebruiken wij om jouw retour eenvoudig en succesvol af te handelen.

 

14. Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Ja, je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van jouw retourzending. Wij raden hierbij aan om deze aangetekend en verzekerd te versturen. Bewaar daarbij ook altijd jouw verzendbewijs. De retourkosten bij PostNL zijn €6,95. Wij raden je altijd aan om eerst de retourvoorwaarden te lezen voordat je jouw product retourneert. Is jouw product beschadigd of defect? Dan kan het zijn dat het onder de garantie valt, in dat geval mag je het door jou bestelde artikel gratis retourneren. Neem gerust contact op met onze klantenservice om te informeren of jij gratis mag retourneren.
 

15. Wat is het retouradres?

Je kunt je pakket onder vermelding van je retournummer (Let op: alleen paketten met een retournummer worden in behandeling genomen) retourneren naar:

Kabelshop.nl
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere

 

16. Kan ik mijn retour ook bij jullie afgeven in plaats van retourzenden?

Je kunt je pakket ook afgeven in plaats van retourzenden. Je kunt je pakket onder vermelding van je retournummer afgeven bij onze balie op het onderstaande adres:

Kabelshop.nl
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere

 

17. Hoe weet ik of jullie mijn retourzending hebben ontvangen?

Zodra we jouw bestelling hebben ontvangen en verwerkt krijg je van ons bericht. Je kunt ook altijd even via de track & trace-code van je eigen verzending controleren of het pakket bij ons is aangekomen. Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, krijg je binnen een week bericht over de voortgang van je retour.
 

18. Hoe snel is een retour verwerkt?

Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen en geregistreerd, duurt het een week voordat de retour is verwerkt. Heb jij nog niets van ons gehoord? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice dan informeren wij jou over de voortgang van je retourzending.
 

19. Hoe snel word ik terugbetaald nadat ik mijn artikel retour heb gestuurd?

Zodra je van ons bericht hebt ontvangen dat jouw retour is verwerkt ontvang je binnen 5 werkdagen het door jou te ontvangen bedrag op je rekening.
 

20. Mijn bestelling is beschadigd of niet compleet, wat nu?

Heb jij een beschadigd artikel ontvangen? Dan valt dit uiteraard onder de garantie. Je kunt een e-mail sturen met foto's van het beschadigde artikel naar info@kabelshop.nl en vervolgens zullen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen. Is jouw bestelling niet compleet? Dan kan het zijn dat een deel van je bestelling niet op voorraad is, in dat geval nemen we altijd even contact met je op. Je kunt dit controleren door te kijken of de ontbrekende producten op je factuur staan. Staan ze niet op de factuur? Dan worden ze nageleverd of ben je misschien vergeten om ze te bestellen. Staan ze wel op de factuur? Dan is verstandig om even contact met ons op te nemen.  
 

Betalen

 

21. Hoe kan ik betalen?

Voor onze webshop hanteren wij de volgende betaalmethoden:

iDEAL (gratis)
Paypal (betalingskosten 2% van het aankoopbedrag)
Creditcard (betalingskosten 2% van het aankoopbedrag)
Bancontact (Betaalmethode voor klanten uit België, gratis)
Vooruitbetaling (gratis) Op rekening (gratis)
In overleg

Voor particuliere klanten geldt: de eerste bestelling betaal je vooruit, daarna mag je gebruikmaken van achteraf betalen.

 

22. Kan ik achteraf betalen?

Je kunt bij ons achteraf betalen. Voor particuliere klanten geldt: de eerste bestelling betaal je vooruit, daarna mag je gebruikmaken van achteraf betalen. Zakelijke klanten kunnen in overleg direct achteraf betalen.

23. Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?

Als je een bestelling plaatst krijg je van ons altijd je factuur per e-mail meegestuurd met de verzendbevestiging. Je kunt je factuur natuurlijk ook altijd inzien door in te loggen op je Kabelshop-account en te klikken op 'Mijn facturen'.
 

24. Waarom ontvang ik een acceptgiro bij mijn bestelling?

Deze acceptgiro is tegelijkertijd je betalingsbewijs. Als je al betaald hebt staat er bij het betaaltermijn aangegeven dat het bedrag al is voldaan.
 

25. Hoe kan ik mijn betaaltermijn aanpassen? (Zakelijke klanten)

Als je een zakelijke bestelling hebt geplaatst, kun je het termijn aanpassen door een opmerking bij je bestelling te plaatsen of contact op te nemen met onze klantenservice.
 

26. Waarom wordt mijn btw niet verrekend? (Belgische klanten, zakelijk)

Het btw-bedrag wordt verrekend zodra wij je bestelling hebben verwerkt in ons systeem. Wij verwerken jouw bestelling pas nadat je hebt betaald, hierdoor wordt er automatisch btw gerekend. Wij ontvangen hiervan automatisch bericht, je hoeft dus zelf niks te doen. Vervolgens zullen we het verschuldigde btw-bedrag binnen vijf werkdagen terugstorten op je rekening.
 

Garantie

 

27. Heb ik garantie op mijn artikelen?

Ja, je hebt over het algemeen garantie op de door jou bestelde artikelen. Hoe lang je precies garantie hebt is afhankelijk van het product. Je hebt standaard recht op de wettelijke garantie en wij volgen hierbij de regels die de wet ons voorschrijft.
 

28. Wat moet ik doen als een artikel beschadigd of kapot is?

Het is natuurlijk erg vervelend als jouw artikel kapot of beschadigd is. Wij raden in dat geval altijd aan om contact op te nemen met onze klantenservice.
 

29. Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

Je factuur is je garantiebewijs. Deze sturen we altijd naar je toe per mail zodra je order wordt verzonden maar kun je ook vinden in je Kabelshop account bij ´Mijn facturen´.
 

30. Hoe lang heb ik garantie?

Hoe lang je precies garantie hebt is afhankelijk van het product. Je hebt standaard recht op de wettelijke garantie en wij volgen hierbij de regels die de wet ons voorschrijft. Je kunt deze informatie terugvinden in de specificaties van het betreffende product.
 

Mijn gegevens

 

31. Hoe maak ik een account aan?

Een account aanmaken bij Kabelshop.nl is heel eenvoudig.

1. Klik op: account aanmaken
2. Vul je contact- en adresgegevens in
3. Kies een wachtwoord

Hierna hoef je alleen nog maar je account te bevestigen en je bent klaar om te bestellen!

 

32. Waarom moet ik een account aanmaken?

Er zijn verschillende redenen waarom we je verzoeken om een account aan te maken, de onderstaande punten zijn daarbij het belangrijkst:

  • We hebben je gegevens nodig om de door jou bestelde artikelen op het juiste adres te kunnen leveren.
  • Dankzij de gegevens op jouw account kunnen we je de allerbeste service bieden, zoals de afhandeling van garantie, advies over de door jou bestelde producten of als je bijvoorbeeld een factuur wilt opvragen.
  • Je hoeft niet bij iedere bestelling al je gegevens opnieuw in te voeren.
 

33. Wachtwoord vergeten?

Ben jij je wachtwoord vergeten? Klik dan bovenin de pagina op inloggen, daar vind je een knop met 'wachtwoord vergeten'. Vervolgens krijg je een e-mail met een nieuw wachtwoord om je account te herstellen. Je wachtwoord is privé en kunnen we dus helaas niet per telefoon verstrekken.
 

34. Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Je kunt je gegevens wijzigen door in te loggen op je account en vervolgens onder het kopje 'Mijn gegevens' je persoonlijke informatie aan te passen.
 

35. Waar staan de details van mijn bestelling?

Als je inlogt op je Kabelshop account kun je onder het kopje 'Mijn bestellingen' een overzicht vinden van de producten die jij besteld hebt. Ook kun je hier eenvoudig opnieuw dezelfde bestelling plaatsen.
 

36. Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?

Als je een bestelling plaatst krijg je van ons altijd je factuur per e-mail meegestuurd met de verzendbevestiging. Je kunt je factuur natuurlijk ook altijd inzien door in te loggen op je Kabelshop-account en te klikken op 'Mijn facturen'.
 

37. Kan ik een apart e-mailadres invoeren voor mijn facturen?

Dit is helaas niet mogelijk. Het e-mailadres dat je gebruikt is verbonden aan je inloggegevens. Als je dit mailadres wilt gebruiken voor je facturen dan ontvang je hierop ook alle bevestigingen, herinneringen en andere meldingen.
 

38. Kan ik mijn account verwijderen?

Ja dit kan, je hoeft alleen maar een e-mail te sturen naar info@kabelshop.nl, dan maken wij het voor je in orde. We willen je er wel op attenderen dat een account ervoor zorgt dat je al je facturen eenvoudig kunt inzien, je garanties achter de hand hebt en dat je een overzicht hebt van al je bestellingen. Op het moment dat je jouw account verwijderd kunnen wij deze gegevens niet meer voor jou inzien.
 


Heb je nog andere vragen?

 
Neem telefonisch contact met ons op
Bel direct naar 0294 720875
Stuur ons een facebook bericht
Stuur een berichtje via Facebook
Stuur ons een WhatsApp berichtje
WhatsApp naar +31 6 22 01 00 30
Wij zijn per e-mail bereikbaar
Mail ons je vraag
Neem telefonisch contact met ons op Neem telefonisch contact met ons op Neem telefonisch contact met ons op Neem telefonisch contact met ons op
Wij zijn maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 09.00 en 17.30 uur. Je kunt ons bereiken via Facebook messenger. Het is niet mogelijk om te bellen op dit nummer. Je kunt ons altijd bereiken door te mailen naar info@kabelshop.nl
Omdat we je graag steeds beter en persoonlijker willen helpen gebruiken we cookies en andere technieken. Dankzij de cookies kunnen wij en derde partijen je surfgedrag volgen op onze website. Als je verder gaat op onze website, ga je hier mee akkoord. Meer informatie? Bekijk dan onze cookiepaginaSluiten