Cyber Monday: profiteer alléén vandaag van 15% korting op koppelbare kerstverlichting
Waar gaat je vraag over?
Hier zullen we per categorie zo goed mogelijk jouw vraag beantwoorden. Klik op jouw vraag om bij het juiste antwoord te komen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Bestellen & Bezorgen
Bestellen op Kabelshop.nl gaat makkelijk en snel! In vier eenvoudige stappen bestel jij wat je nodig hebt, kies je hoe je wilt betalen en waar je het product laat bezorgen.
Stap 1: Product(en) zoeken
Er zijn verschillende manieren om een product te zoeken op Kabelshop.nl. Je kunt bijvoorbeeld bovenaan de pagina in de zoekbalk intypen welk product je zoekt. Een andere mogelijkheid is door via het uitklapmenu onder 'alle categorieën' te navigeren naar het juiste product. Op jouw mobiele telefoon herken je dit uitklapmenu aan de drie streepjes linksboven op de pagina. Ook word je door op de afbeeldingen te klikken eenvoudig naar het juiste product geleid.
Stap 2: Product(en) bestellen
Wanneer je het juiste product hebt gevonden, klik je op de grote knop 'toevoegen' om het product aan je winkelmandje toe te voegen. Bij verschillende producten heb je de mogelijkheid om het producttype te bepalen zoals de kleur of de lengte. Door op het vakje met het gewenste type te klikken bestel je het product in de betreffende uitvoering. Wil je meerdere dezelfde producten aanschaffen? Dan kun je het aantal makkelijk aanpassen door op het winkelwagentje te klikken en het gewenste aantal in te voeren. Wil je toch liever een ander product aanschaffen? Klik dan op de winkelwagen en druk op het prullenbakicoontje om het product te verwijderen.
Stap 3: Inloggen of account aanmaken
Heb je alles gevonden? Dan kun je naar de kassa gaan door op het winkelwagentje rechts bovenin beeld te klikken. Klik vervolgens op de grote knop 'bestellen'. Hierna kom je bij een inlogscherm. Ben je al een bestaande klant? Vul dan je inloggegevens in. Nieuwe klant? Dan kun je eenvoudig een nieuw account aanmaken.
Stap 4: Controleren en betalen
Vergeet niet je gegevens te controleren voor je gaat afrekenen. Je kunt vervolgens kiezen op welke manier je wilt betalen: via IDEAL, Paypal, Bancontact, creditcard, vooruitbetaling of in overleg. Zodra de bestelling definitief is verwerkt ontvang je een bevestiging per mail. Voor meer informatie over het betalen van je bestelling kun je kijken bij de betaalmethoden.
Als je groene streepjes ziet bij het product is het direct leverbaar en kun jij het, als je op werkdagen voor 23.59 uur bestelt, morgen al in huis verwachten.
Als je gele streepjes ziet, kan het voorkomen dat de levertijd iets langer is dan je van ons gewend bent. We zullen in dat geval altijd contact met je opnemen nadat je bestelling is afgerond. We doen dit binnen de openingstijden van onze klantenservice.
Ben jij niet thuis op het moment van bezorgen? Geen probleem! Je pakket zal bezorgd worden bij de dichtstbijzijnde PostNL-, DHL- of Bpost afhaallocatie. De bezorgdienst laat in dat geval weten waar en vanaf wanneer jij de bestelling kunt afhalen.
Als het pakketje niet binnen 5 dagen wordt afgehaald of wordt geweigerd, dan zullen de retourkosten die worden berekend aan Kabelshop.nl worden ingehouden van restitutie.
Retourneren
Je kunt je pakket onder vermelding van je retournummer retourneren naar:
Kabelshop.nl
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere
(Let op: wij raden aan om het retournummer altijd goed op het pakket de vermelden. Zo kunnen wij het pakket eerder verwerken.)
Let op: Vanwege grote drukte bij het retourproces van ons en onze bezorgpartners kan het zijn dat het verwerken van jouw retourzending langer duurt dan je van ons gewend bent. We houden je via de mail op de hoogte over de voortgang van je retour.
Let op: Vanwege grote drukte bij het retourproces van ons en onze bezorgpartners kan het zijn dat het verwerken van jouw retourzending langer duurt dan je van ons gewend bent. We houden je via de mail op de hoogte over de voortgang van je retour.
Heb jij een beschadigd artikel ontvangen? Dan valt dit uiteraard onder de garantie. Je kunt een e-mail sturen met foto's van het beschadigde artikel (foto van de beschadigde verpakking, foto van het label en foto van hoe het artikel in de doos verpakt/opgevuld is) naar retouren@kabelshop.nl en vervolgens zullen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen. Is jouw bestelling niet compleet? Dan kan het zijn dat een deel van je bestelling niet op voorraad is, in dat geval nemen we altijd even contact met je op. Je kunt dit controleren door te kijken of de ontbrekende producten op je factuur staan. Staan ze niet op de factuur? Dan worden ze nageleverd of ben je misschien vergeten om ze te bestellen. Staan ze wel op de factuur? Dan is verstandig om even contact met ons op te nemen.
1.) Artikelen waarbij hygiëne een rol speelt, kunnen na openen niet geretourneerd worden.
2.) Artikelen met een sluitzegel kunnen na het verbreken van de zegel niet geretourneerd worden.
3.) Artikelen die op maat zijn gemaakt kunnen niet geretourneerd worden.
Betalen
Garantie
Hoe lang je precies garantie hebt is afhankelijk van het product. Je hebt standaard recht op de wettelijke garantie en wij volgen hierbij de regels die de wet ons voorschrijft. Indien er additionele informatie is omtrent de garantie, wordt dit in de specificaties van het betreffende product benoemd.
Tegoed
Doe jij mee met een winactie waarbij je een tegoed kunt winnen of ontvang je gratis verzending, ook dan wordt dit bedrag als tegoed in je account geplaatst.
Een tegoed bij Kabelshop.nl heeft geen verloopdatum, waardoor jij het tegoed te allen tijde kunt inwisselen. Daarnaast kan het tegoed in delen worden ingewisseld en heb je keuze uit meer dan 15.000 artikelen.
Acties en kortingen
Mijn gegevens
1. Klik rechtsbovein op 'login'
2. Klik op 'nieuw account aanmaken' en geef aan of je een zakelijke of particuliere klant bent
3. Vul je contact- en adresgegevens in
3. Kies een wachtwoord
Hierna hoef je alleen nog maar je account te bevestigen en je bent klaar om te bestellen!
Er zijn verschillende redenen waarom we je verzoeken om een account aan te maken, de onderstaande punten zijn daarbij het belangrijkst:
- We hebben je gegevens nodig om de door jou bestelde artikelen op het juiste adres te kunnen leveren.
- Dankzij de gegevens op jouw account kunnen we je de allerbeste service bieden, zoals de afhandeling van garantie, advies over de door jou bestelde producten of als je bijvoorbeeld een factuur wilt opvragen.
- Je hoeft niet bij iedere bestelling al je gegevens opnieuw in te voeren.
De veiligheid van mijn gegevens
Recycling (Oud voor nieuw regeling)
1. Stop het oude apparaat (leeg en schoongemaakt) in een stevige doos
2. Neem contact op met onze klantenservice voor de adresgegevens
3. Maak met de gegevens die je van ons krijgt een verzendlabel aan op de website van PostNL en plak het op de doos.
4. Breng jouw pakket naar een PostNL servicepunt en stuur het naar ons op
Je hoeft nu niets meer te doen. We verwerken jouw pakket en zorgen dat het oude apparaat gerecycled of op de juiste manier weggegooid wordt.
Let op: Het oude apparaat dat je naar ons toestuurt mag niet groter zijn dan het nieuw aangeschafte apparaat.
Klachten en geschillen
Ben je niet tevreden met de verdere afhandeling van de klacht? Dan kun je deze voorleggen op www.sgc.nl aan de onafhankelijke Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.