Profiteer van lage prijzen en snelle levering op ons mega tuin-assortiment.
Bestelling plaatsen
Hoe bestel ik iets bij Kabelshop.nl?
Bestellen op Kabelshop.nl gaat makkelijk en snel! In slechts enkele stappen bestel je wat je nodig hebt, kies je hoe je wilt betalen en waar je het product laat bezorgen. Bestellen doe je in de 4 onderstaande simpele stappen.Stap 1: Product(en) zoeken
Er zijn verschillende manieren om een product te zoeken op Kabelshop.nl. Je kunt bijvoorbeeld bovenaan de pagina in de zoekbalk intypen welk product je zoekt. Een andere mogelijkheid is door via het uitklapmenu onder 'alle categorieën' te navigeren naar het juiste product. Op jouw mobiele telefoon herken je dit uitklapmenu aan de drie streepjes linksboven op de pagina. Ook word je door op de afbeeldingen te klikken eenvoudig naar het juiste product geleid.
Stap 2: Product(en) bestellen
Wanneer je het juiste product hebt gevonden, klik je op de grote knop 'toevoegen' om het product aan je winkelmandje toe te voegen. Bij verschillende producten heb je de mogelijkheid om het producttype te bepalen zoals de kleur of de lengte. Door op het vakje met het gewenste type te klikken bestel je het product in de betreffende uitvoering. Wil je meerdere dezelfde producten aanschaffen? Dan kun je het aantal makkelijk aanpassen door op het winkelwagentje te klikken en het gewenste aantal in te voeren. Wil je toch liever een ander product aanschaffen? Klik dan op de winkelwagen en druk op het prullenbakicoontje om het product te verwijderen.
Stap 3: Inloggen of account aanmaken
Heb je alles gevonden? Dan kun je naar de kassa gaan door op het winkelwagentje rechts bovenin beeld te klikken. Klik vervolgens op de grote knop 'bestellen'. Hierna kom je bij een inlogscherm. Ben je al een bestaande klant? Vul dan je inloggegevens in. Nieuwe klant? Dan kun je eenvoudig een nieuw account aanmaken.
Stap 4: Controleren en betalen
Vergeet niet je gegevens te controleren voor je gaat afrekenen. Je kunt vervolgens kiezen op welke manier je wilt betalen: via IDEAL, Paypal, Bancontact, creditcard, vooruitbetaling, op rekening of in overleg. Zodra de bestelling definitief is verwerkt ontvang je een bevestiging per mail. Voor meer informatie over het betalen van je bestelling kun je kijken bij de betaalmethoden.
Is mijn product op voorraad?
Als je groene streepjes ziet bij het product is het direct leverbaar en kun jij het, als je op werkdagen voor 23.59 uur bestelt, morgen al in huis verwachten.
Als je gele streepjes ziet, is de voorraad van het betreffende artikel bijna op. Hierdoor kan het voorkomen dat de levertijd iets langer is dan je van ons gewend bent. We zullen in dat geval altijd contact met je opnemen.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Wil je een bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.Ons geautomatiseerde logistieke systeem verwerkt razendsnel je order. Het is daarom niet altijd mogelijk een bestelling aan te passen of te annuleren. Als de bestelling al verwerkt is, kun je een retournummer aanvragen waarmee het pakket geretourneerd kan worden. Het retourproces en -formulier kun je vinden op de pagina: Retourneren en garantie. De verzendkosten voor het terugsturen van het product zijn voor eigen rekening.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Als jij op maandag tot en met vrijdag voor 23.59 uur je bestelling plaatst heb jij je pakketje morgen al in huis. Als je op zaterdag of zondag een bestelling plaatst krijg je het pakket op de eerstvolgende dinsdag bezorgd. Voor feestdagen hanteren wij aangepaste levertijden.Is mijn bestelling gelukt, want ik heb nog geen verzendbevestiging gehad?
Je ontvangt van ons twee e-mails: een orderbevestiging en een verzendbevestiging. Je orderbevestiging ontvang je binnen een uur na je bestelling. Heb jij na een uur nog geen mail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?
Voor bestellingen onder de €50 betaal je binnen Nederland en België €4,95 verzend- en administratiekosten. Voor bestellingen boven de €50 betaal je €3,95 verzend- en administratiekosten. Alle pakketten worden vanuit Kabelshop.nl aangetekend en verzekerd verzonden. Indien je een voorkeur voor bezorgdienst hebt in Nederland, is het mogelijk om tegen een extra bedrag te kiezen tussen PostNL of DHL. Woon je in België en heb je voorkeur voor levering? Dan kun je tegen een extra vergoeding kiezen tussen PostNL of BpostKan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Dat kan zeker, tijdens het bestellen heb je de mogelijkheid om de optie 'Ik wil graag een ander afleveradres' te selecteren. Vul hier de gewenste gegevens in en vervolgens ontvang jij je bestelling op dat adres. Je kunt natuurlijk ook kiezen om jouw bestelling bij één van de afhaallocaties van PostNL, DHL of Bpost te laten bezorgen. Dan kun jij je bestelling ophalen wanneer het jou uitkomt.Kan ik een grote zakelijke bestelling bij jullie plaatsen?
Je kunt bij ons een grote, zakelijke order plaatsen. Hiervoor kun je het beste contact opnemen via sales@kabelshop.nl. Via deze weg kun je een offerte aanvragen, waarna wij binnen 1 werkdag contact met je op zullen nemen.Kan ik mijn bestelling afhalen?
Het is niet mogelijk om je bestelling af te halen of een retourzending bij ons af te geven.
Afhaaladres
Koningsbeltweg 521329 AK Almere
Telefoonnummer: 0294-720875