Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen thuis! ♥ Al meer dan 2 miljoen klanten!

Kabelshop.nl - Je verwacht het niet, we hebben het wel - Bekijk hier alle producten

Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen thuis! ♥ Al meer dan 2 miljoen klanten!

Lenteklaar met ons mega tuinassortiment.

Klantenservice

Stel je vraag.

Tel: 0294 72 08 75
Bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00

Veelgestelde vragen Contactformulier Facebook messenger

Veilig shoppen

Wij zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg.

Thuiswinkel Waarborg

Klantbeoordelingen

Betalingsmogelijkheden

iDeal
PayPal
Bancontact
Vooruitbetaling
Betalen met Mastercard

Onze voordelen

Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen in huis.
Reuze assortiment.
Nergens goedkoper!
Betaal binnen 14 dagen na aankoop.
Levering in Nederland en België.
Niet goed, geld terug.

Kabelshop.nl

Weet ons te vinden:

Kabelshop BV
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere
Tel: 0294 72 08 75

Klantenservice manager        40 uur                             HBO                             2-5 jaar

Wil jij werken bij Kabelshop.nl?

Wil jij werken bij dé webshop die al vier keer op rij de Shopping Awards heeft gewonnen? Ben jij bovendien proactief, stressbestendig en kun jij je collega's motiveren? Als jij jezelf hierin herkent ben jij de ideale kandidaat om onze Teammanager Klantenservice te worden. Kabelshop.nl is een jong, ambitieus én gezellig bedrijf en omdat we enorm groeien, zijn wij op zoek naar jou!  
 
 

Omschrijving

Als Klantenservice manager zorg jij er samen met je team voor dat al onze klanten altijd met een goed gevoel terugdenken aan Kabelshop.nl. Je functie is deels aansturend en deels uitvoerend. Jij motiveert en stuurt aan, zorgt dat je team de KPI's behaalt en ziet regelmatig een kans om klantprocessen te verbeteren. Je hebt daarbij een coachende en begeleidende rol. Daarnaast breng jij advies uit over beleidskwesties binnen de klantenservice en heb jij goede ideeën om structurele knelpunten aan te pakken. Jij ondersteunt je collega's waar nodig met uitvoerend werk: e-mails versturen, retouraanvragen behandelen en de telefoon opnemen zijn daarbij onderdeel van je takenpakket. Jij hebt al veel uren gemaakt als senior of supervisor van een klantenservice en hebt dus genoeg ervaring om je team aan te sturen. Je hebt daarbij de vrijheid om mee te denken, door te groeien én te werken aan de opbouw van de perfecte klantenservice afdeling.
   

Gemiddelde werkdag

09.00
Tijd voor een nieuwe dag! Je bespreekt met je team de dagindeling en de knelpunten van de vorige dag. Hierbij stimuleer jij je collega's om het vandaag nog beter aan te pakken.

11.00
Je verdiept je in de data van deze week, op welk moment werd er het vaakst gebeld en hoe kunnen we de service daarbij nog meer verbeteren?

13.00
Tijd voor de lunch, jullie bespreken de legendarische vrijdagmiddagborrel van afgelopen week.

15.00
Je bent inmiddels lekker op stoom. Je bepaalt aan de hand van de door jouw vergaarde data waar de knelpunten liggen en maakt een plan van aanpak om de samenwerking binnen het team verder te optimaliseren. Daarna heeft een collega een vraag over een moeilijke klant en jij legt uit hoe je dit het beste kunt aanpakken.

17.30
Tijd om naar huis te gaan! Het geeft je iedere dag weer een kick als je alle vragen goed hebt kunnen afhandelen en vandaag was weer zo een dag.  
 

Wat vragen wij?

  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden
  • Je hebt een klantgerichte werkhouding
  • Je bent analytisch en hebt oog voor verbetering
  • Je kunt goed overzicht houden
  • Je hebt ervaring met het coachen en begeleiden van medewerkers
  • Je kunt aansturen op servicelevels en het behalen van de KPI's (AHT/NPS)
  • Je beschikt minimaal over basiskennis van Microsoft Office
  • Je beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Je bent fulltime beschikbaar (40 uur per week)
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Ervaring als medewerker van een klantenservice of callcenter is een vereiste (ervaring bij een webshop is een pré)
 

Wat bieden wij?

  • Per direct een fulltimebaan (40 uur per week)
  • Goed salaris
  • Reiskostenvergoeding
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • De kans om iedere dag wat te leren en jezelf te ontwikkelen
  • Werken bij een snelgroeiend bedrijf
  • Veel eigen verantwoordelijkheid
  • Informele en zeer ambitieuze werksfeer in een sociaal team
  • Regelmatig gezellige bedrijfsuitjes
 

Waar zijn wij gevestigd?

Kabelshop.nl is verhuisd naar een grotere locatie in Almere! Het is niet alleen goed bereikbaar met het ov, maar ook dichtbij de snelweg, supermarkten, sportscholen en eetgelegenheden in de buurt. Kortom: de ideale nieuwe vestiging! Jij zal hierdoor je nieuwe baan starten in een volledig gerenoveerd en gezellig pand. Zien we je daar?  


  Word jij onze nieuwe collega?

  Solliciteer nu als dit de ideale functie is voor jou! Graag ontvangen wij het volgende van jou per e-mail:
  - Cv
  - Motivatiebrief
 
 

Hoe verloopt de sollicitatieprocedure?

 
Solliciteer op Kabelshop.nl 1. Solliciteer
Superleuk dat je solliciteert! Jouw motivatie en CV worden door ons ontvangen en zo snel mogelijk in behandeling genomen
Contract ondertekenen | Kabelshop.nl 4. Contractvoorstel 
Het gesprek ging goed! Je wordt gebeld en krijgt daarna per mail een contractvoorstel
Telefonische uitnodiging | Kabelshop.nl 2. Telefonisch gesprek + uitnodiging
We bellen je op om je uit te nodigen voor een sollicitatiegesprek
5. Aangenomen 
Als alles is besproken en ondertekend, ben je officieel aangenomen en heten wij je welkom bij het Kabelshop team :-)
Sollicitatiegesprek | Kabelshop.nl 3. Gesprek + assessment
Tijdens het gesprek leren we elkaar wat beter kennen, zodat je precies weet wat de functie inhoudt. Daarnaast maak je een assessment om te laten zien dat jij geschikt bent voor de baan.
 

 
 

Bedrijfsprofiel

 
Kabelshop.nl is een jong, ambitieus en snelgroeiend bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de verkoop van kabels en aanverwanten. Hierbij moet je denken aan alle benodigde kabels zoals een computerkabel, televisiekabel, telefoonkabel, tablet kabel en nog vele andere soorten apparatuur. Daarnaast vind je bij ons steeds meer nieuwe productgroepen zoals: beveiliging, verlichting en huis & tuin artikelen. Wij zijn megahard gegroeid en hebben veel nieuwe klanten mogen verwelkomen. Dit is dan ook onder andere beloond met het winnen van de Shopping Awards 2016, 2017 én 2018. Er hangt bij ons een informele en gezellige werksfeer waar hard gewerkt wordt.

Let op: Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
 

  Vragen over de functie?

  vacature@kabelshop.nl   0294 720875
Cookies op Kabelshop.nl
Met cookies en technieken die daarop lijken helpen we je beter en persoonlijker. Dankzij functionele cookies werkt de website goed. Ze hebben ook een analytische functie. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. We laten je graag nuttige advertenties zien. Daarom gebruiken we technologie om je gedrag binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we op een anonieme manier. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Klik op 'Oké' om te accepteren. Kies je voor ? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies en gebruiken we technieken die daarop lijken. Je kunt je voorkeuren later nog aanpassen op de voorkeuren pagina.