Lenteklaar met ons mega tuinassortiment.
Klantenservice manager
40 uur
HBO
2-5 jaar
Omschrijving
Als Klantenservice manager zorg jij er samen met je team voor dat al onze klanten altijd met een goed gevoel terugdenken aan Kabelshop.nl. Je functie is deels aansturend en deels uitvoerend. Jij motiveert en stuurt aan, zorgt dat je team de KPI's behaalt en ziet regelmatig een kans om klantprocessen te verbeteren. Je hebt daarbij een coachende en begeleidende rol. Daarnaast breng jij advies uit over beleidskwesties binnen de klantenservice en heb jij goede ideeën om structurele knelpunten aan te pakken. Jij ondersteunt je collega's waar nodig met uitvoerend werk: e-mails versturen, retouraanvragen behandelen en de telefoon opnemen zijn daarbij onderdeel van je takenpakket. Jij hebt al veel uren gemaakt als senior of supervisor van een klantenservice en hebt dus genoeg ervaring om je team aan te sturen. Je hebt daarbij de vrijheid om mee te denken, door te groeien én te werken aan de opbouw van de perfecte klantenservice afdeling.Gemiddelde werkdag
09.00Tijd voor een nieuwe dag! Je bespreekt met je team de dagindeling en de knelpunten van de vorige dag. Hierbij stimuleer jij je collega's om het vandaag nog beter aan te pakken.
11.00
Je verdiept je in de data van deze week, op welk moment werd er het vaakst gebeld en hoe kunnen we de service daarbij nog meer verbeteren?
13.00
Tijd voor de lunch, jullie bespreken de legendarische vrijdagmiddagborrel van afgelopen week.
15.00
Je bent inmiddels lekker op stoom. Je bepaalt aan de hand van de door jouw vergaarde data waar de knelpunten liggen en maakt een plan van aanpak om de samenwerking binnen het team verder te optimaliseren. Daarna heeft een collega een vraag over een moeilijke klant en jij legt uit hoe je dit het beste kunt aanpakken.
17.30
Tijd om naar huis te gaan! Het geeft je iedere dag weer een kick als je alle vragen goed hebt kunnen afhandelen en vandaag was weer zo een dag.
Wat vragen wij?
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden
- Je hebt een klantgerichte werkhouding
- Je bent analytisch en hebt oog voor verbetering
- Je kunt goed overzicht houden
- Je hebt ervaring met het coachen en begeleiden van medewerkers
- Je kunt aansturen op servicelevels en het behalen van de KPI's (AHT/NPS)
- Je beschikt minimaal over basiskennis van Microsoft Office
- Je beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau
- Je bent fulltime beschikbaar (40 uur per week)
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Ervaring als medewerker van een klantenservice of callcenter is een vereiste (ervaring bij een webshop is een pré)
Wat bieden wij?
- Per direct een fulltimebaan (40 uur per week)
- Goed salaris
- Reiskostenvergoeding
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
- De kans om iedere dag wat te leren en jezelf te ontwikkelen
- Werken bij een snelgroeiend bedrijf
- Veel eigen verantwoordelijkheid
- Informele en zeer ambitieuze werksfeer in een sociaal team
- Regelmatig gezellige bedrijfsuitjes
Waar zijn wij gevestigd?
Kabelshop.nl is verhuisd naar een grotere locatie in Almere! Het is niet alleen goed bereikbaar met het ov, maar ook dichtbij de snelweg, supermarkten, sportscholen en eetgelegenheden in de buurt. Kortom: de ideale nieuwe vestiging! Jij zal hierdoor je nieuwe baan starten in een volledig gerenoveerd en gezellig pand. Zien we je daar?
Word jij onze nieuwe collega?
Solliciteer nu als dit de ideale functie is voor jou! Graag ontvangen wij het volgende van jou per e-mail:
- Cv
- Motivatiebrief
- Motivatiebrief
Hoe verloopt de sollicitatieprocedure?
![]() |
1. Solliciteer Superleuk dat je solliciteert! Jouw motivatie en CV worden door ons ontvangen en zo snel mogelijk in behandeling genomen |
![]() |
4. Contractvoorstel Het gesprek ging goed! Je wordt gebeld en krijgt daarna per mail een contractvoorstel |
|||||||||||||||
![]() |
2. Telefonisch gesprek + uitnodiging We bellen je op om je uit te nodigen voor een sollicitatiegesprek |
![]() |
5. Aangenomen Als alles is besproken en ondertekend, ben je officieel aangenomen en heten wij je welkom bij het Kabelshop team :-) |
|||||||||||||||
![]() |
3. Gesprek + assessment Tijdens het gesprek leren we elkaar wat beter kennen, zodat je precies weet wat de functie inhoudt. Daarnaast maak je een assessment om te laten zien dat jij geschikt bent voor de baan. |
Bedrijfsprofiel
Kabelshop.nl is een jong, ambitieus en snelgroeiend bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de verkoop van kabels en aanverwanten. Hierbij moet je denken aan alle benodigde kabels zoals een computerkabel, televisiekabel, telefoonkabel, tablet kabel en nog vele andere soorten apparatuur. Daarnaast vind je bij ons steeds meer nieuwe productgroepen zoals: beveiliging, verlichting en huis & tuin artikelen. Wij zijn megahard gegroeid en hebben veel nieuwe klanten mogen verwelkomen. Dit is dan ook onder andere beloond met het winnen van de Shopping Awards 2016, 2017 én 2018. Er hangt bij ons een informele en gezellige werksfeer waar hard gewerkt wordt.
Let op: Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Let op: Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Vragen over de functie? |
|||||||||
![]() |
vacature@kabelshop.nl | ![]() |
0294 720875 |