Lenteklaar met ons mega tuinassortiment.
Supervisor Klantenservice
40 uur
HBO
3 jaar
Als betrokken commercieel gerichte Supervisor Klantenservice zorg je ervoor dat jouw team de normen en waarden van Kabelshop.nl uitdraagt zowel in mondelinge als schriftelijke vaardigheden. Je bent klantvriendelijk, je weet service te verlenen op een hoog niveau en je streeft altijd naar de hoogst haalbare klantreviews. Je bent verantwoordelijk voor het coachen, inspireren en begeleiden van jouw teams, zodat teamleden het hoogst haalbare uit zichzelf en de dagelijkse werkzaamheden halen.
Je coördineert de dagelijkse werkzaamheden van jouw team en je zorgt ervoor dat gestelde targets en KPI’s behaald worden. Je signaleert knel-/ en verbeterpunten op het vlak van efficiency, beleid en processen gericht op afdeling Klantenservice. Je denkt na over optimalisatietrajecten binnen jouw afdeling en werkt deze uit tot een voorstel. Om uitdagingen en optimalisatievoorstellen te signaleren is het van belang dat je operationeel actief meewerkt met jouw teams. In overleg met Operationeel Manager zorg je voor een efficiënte workflow binnen jouw afdeling en implementeert nieuwe werkwijzen waar nodig.
Jouw werkzaamheden?
- Dagelijkse briefing aan jouw Team Klantenservice: wat is ingekomen, wie doet wat, target, waar liggen uitdagingen etc.
- Wekelijks Teamoverleg met 6-10 collega's van Team Klantenservice.
- Je zorgt ervoor dat jouw Team de gevraagde KPI's gericht op klantwaardering, service level en medewerkerstevredenheid behalen.
- Je zorgt ervoor dat jouw Team de gestelde targets haalt, gericht op het verwerken van inkomende klantberichten via chat / facebook / email / telefoon.
- Je hebt het in je om mensen op een positieve manier te inspireren/ motiveren en je verzorgt op basis van een plan coaching aan jouw Team.
- Je hebt voortgangsgesprekken met jouw Team en je verzorgt de beoordelingsgesprekken.
- Verzorgen van een Jaarplan t.b.v. afdeling Klantenservice.
- Je houdt je bezig met het succesvol afronden van ingekomen klachten
- Je zorgt voor een goed inwerkplan voor nieuwe medewerkers en coördineert het inwerktraject.
- Je werkt operationeel mee, dat betekent het verwerken van ingekomen klantvragen via email / chat / fb, het opnemen van inkomende telefoon, het verzorgen van debiteurenbeheer, het ombuigen van Backorders en het uitvoeren van CRM werkzaamheden.
Wat vragen wij van jou?
Eigenlijk gewoon een gemotiveerde, positieve en inspirerende werkhouding :-) aanvullend is onderstaande handig om te hebben:- Een HBO werk- en denkniveau.
- Een commerciële denkwijze en het werken met targets vind je tof.
- Toch wel enkele jaren werkervaring in het aansturen van een Team op basis van KPI's of Target (je bent daarin ook succesvol geweest).
- Uitstekende vaardigheden op het gebied van schrijven en spreken.
- Je kunt in oplossingen denken en ziet uitdagingen in plaats van problemen.
- Je hebt een aanstekelijke drive en weet dit over te brengen op jouw Team.
- Goede vaardigheden op het gebied van plannen en organiseren.
- En verder, laat maar zien wat je kan!
Wat mag jij terug verwachten?
- Een toffe full time job van 40 uur per week.
- Een vitamineboost door gratis fruit.
- Gave personeelsuitjes en jonge, ambitieuze collega's.
- Een goed salaris met pensioenopbouw, vakantiegeld, vakantiedagen en personeelskorting.
- Reiskostenvergoeding of een auto van de zaak (bij beschikbaarheid)
Meer weten over de functie?
Bel ons gerust even via telefoonnummer 0294 - 720 875 en vraag naar Cindy Visser.Waar zijn wij gevestigd?
Kabelshop.nl is verhuisd naar een grotere locatie in Almere! Het is niet alleen goed bereikbaar met het ov, maar ook dichtbij de snelweg, supermarkten, sportscholen en eetgelegenheden in de buurt. Kortom: de ideale nieuwe vestiging! Jij zal hierdoor je nieuwe baan starten in een volledig gerenoveerd en gezellig pand. Zien we je daar?
Word jij onze nieuwe collega?
Solliciteer nu als dit de ideale functie is voor jou! Graag ontvangen wij het volgende van jou per e-mail:
- Cv
- Motivatiebrief
- Motivatiebrief
Hoe verloopt de sollicitatieprocedure?
![]() |
1. Solliciteer Superleuk dat je solliciteert! Jouw motivatie en CV worden door ons ontvangen en zo snel mogelijk in behandeling genomen |
![]() |
4. Contractvoorstel Het gesprek ging goed! Je wordt gebeld en krijgt daarna per mail een contractvoorstel |
|||||||||||||||
![]() |
2. Telefonisch gesprek + uitnodiging We bellen je op om je uit te nodigen voor een sollicitatiegesprek |
![]() |
5. Aangenomen Als alles is besproken en ondertekend, ben je officieel aangenomen en heten wij je welkom bij het Kabelshop team :-) |
|||||||||||||||
![]() |
3. Gesprek + assessment Tijdens het gesprek leren we elkaar wat beter kennen, zodat je precies weet wat de functie inhoudt. Daarnaast maak je een assessment om te laten zien dat jij geschikt bent voor de baan. |
Bedrijfsprofiel
Kabelshop.nl is een jong, ambitieus en snelgroeiend bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de verkoop van kabels en aanverwanten. Hierbij moet je denken aan alle benodigde kabels zoals een computerkabel, televisiekabel, telefoonkabel, tablet kabel en nog vele andere soorten apparatuur. Daarnaast vind je bij ons steeds meer nieuwe productgroepen zoals: beveiliging, verlichting en huis & tuin artikelen. Wij zijn megahard gegroeid en hebben veel nieuwe klanten mogen verwelkomen. Dit is dan ook onder andere beloond met het winnen van de Shopping Awards 2016, 2017 én 2018. Er hangt bij ons een informele en gezellige werksfeer waar hard gewerkt wordt.
Let op: Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Let op: Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.