Lenteklaar met ons mega tuinassortiment.
Je verwacht het niet
Staande ventilator | Ø 40 cm (120 cm, 3 standen)

24,
94
19,
95
we hebben het
wel
Klantenservice
Stel je vraag.
Tel: 0294 72 08 75
Bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00
Klantbeoordelingen
Betalingsmogelijkheden
Op rekening
iDeal
PayPal
Bancontact
Vooruitbetaling

Onze voordelen
Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen in huis.
Reuze assortiment.
Nergens goedkoper!
Betaal binnen 14 dagen na aankoop.
Levering in Nederland en België.
Niet goed, geld terug.
Kabelshop.nl
Weet ons te vinden:
Kabelshop BV
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere
Tel: 0294 72 08 75
Sr. Servicedesk medewerker Retour & Garantie
![]() |
![]() |
![]() |
||
Wat ga jij bij ons doen?
Operationeel:
- Hoofdverantwoording over werkzaamheden van betreffende afdeling;
- Directe verantwoording over de werkzaamheden en het behalen van gestelde targets, deadlines, afspraken en doelstellingen van de betreffende afdeling;
- Indien noodzakelijk een operationele bijdrage leveren aan werkzaamheden van betreffende afdeling. Zoals het beantwoorden van email, telefoon, reviews en het maken/bijhouden van registraties;
- Vormgeven aan en het vaststellen van, prioriteiten van dagelijkse en periodieke werkzaamheden;
- Zorg dragen voor een zo optimaal mogelijke ervaring van de klant, bij het behandelen van diens klachten, vragen en/of verzoeken;
- Verzamelen van informatie, knelpunten, ervaringen en data. Het bundelen en daarvan inzichtelijk maken voor (operationeel) management.
Management
- Eerste aanspreekpunt van medewerkers van afdeling retour en garantie en plaatsvervangend aanspreekpunt voor medewerkers van overige afdelingen indien noodzakelijk;
- Waarborgen van afspraken, gedragsregels, protocollen en veiligheid op en rond de betreffende afdeling;
- Het opstellen van workflows, planningen en eventuele roosters;
- Training en coaching geven op basis van dagelijkse en periodieke behoefte van medewerkers;
- Het controleren van de algehele prestaties van de medewerkers, alsook het vaststellen van ontwikkelpunten en de behaalde vorderingen als gevolg van coaching en begeleiding. Bijvoorbeeld in de vorm van contract/beoordelingsgesprekken;
- Het houden van teammeetings met agendapunten, doelstellingen, ontwikkelingen en resultaten;
- Het vinden en implementeren van verbeteringen op operationeel niveau, eventueel in samenwerking met (operationeel) management;
- Adviseren van medewerkers bij probleemkwesties van klantcases zoals voortgekomen vanuit alle inkomende kanalen van communicatie zoals, email, telefoon, sociale media en reviews;
- Het in kaart brengen van alle werkzaamheden, alsmede onbenutte kansen en ontwikkelingen;
- Constateren en rapporteren van knel/verbeterpunten van de afdeling en het opstellen van een plan van aanpak;
- Het (inzichtelijk) maken van rapportages en analyses op basis van werkdruk, beheerde registratielijsten, doelstellingen en behaalde resultaten;
- Het initiëren van communicatie tussen andere afdelingen ter verbetering van werkprestatie en het verhelpen van structurele problemen;
- Het (vast)stellen van nieuwe doelen en targets van de betreffende afdeling;
- Het waarborgen van de behaalde/gestelde kwaliteit, klanttevredenheidsniveau en eventuele interne graadmeters.
Human resources
- Mede verantwoordelijk voor werving en selectie van nieuwe medewerkers in samenwerking met HR en (operationeel) management;
- Verantwoordelijk voor het beoordelen van (nieuwe) medewerkers;
- Het terugkoppelen van bijzonderheden en probleemkwesties omtrent medewerkers en beleidsvoering aan HR en/of (operationeel) management;
- Zorg dragen voor een volledige en operationele bezetting op de afdeling, ook met betrekking tot materieel en overige voorzieningen;
- Contact houden/zoeken met medewerkers bij ziekteverzuim en ongeoorloofd afwezigheid;
- In overleg treden met arbodienst en bevindingen/knelpunten terugkoppelen aan HR en/of (operationeel) management;
- Verantwoordelijk voor het voeren van einde proeftijd en contractbesprekingen;
- Verzamelen van vragen en behoefte van medewerkers en deze terugkoppelen aan HR en/of (operationeel) management;
- Het bijhouden van de urenregistratie van medewerkers;
- Het overleggen en inplannen van vakanties, vrije dagen en overige afwezigheid van medewerkers.
Wat breng jij mee:
- Hbo werk- en denkniveau;
- Minimaal 3 tot 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
- Kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsrecht;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Wat bieden wij (eigenlijk gewoon een toffe job)!
- Per direct beschikbaar
- Een salaris passend bij jouw opleiding en werkervaring
- Personeelskorting op onze producten
- Gratis vers fruit op jouw afdeling
- Werken bij een toffe scale-up / the sky is the limit
- Wij werken informeel samen en hebben een jong, ambitieus team
- Ow ja, en die legendarische bedrijfsuitjes, iets met springkussens, bbq's, teambuilding, you name it
Let op: Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.