• Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen in huis!  ♥  Gratis verzending boven €30,-

Senior Klantenservice medewerker        40 uur                             MBO+ / HBO                             2-5 jaar

Wil jij werken bij Kabelshop.nl?

Wil jij werken bij dé webshop die al vier keer op rij de Shopping Awards XS heeft gewonnen? Ben jij bovendien proactief, stressbestendig en weet jij altijd overal een oplossing voor? Als jij jezelf hierin herkent ben jij de ideale kandidaat om de rechterhand van onze Manager Klantenservice te worden. Kabelshop.nl is een jong, ambitieus én gezellig bedrijf en omdat we enorm groeien, zijn wij op zoek naar jou!  
 
 

Omschrijving

Als Senior klantenservice zorg jij er samen met je team voor dat al onze klanten altijd met een goed gevoel terugdenken aan Kabelshop.nl. Je functie is deels uitvoerend en deels aansturend. E-mails versturen, retouraanvragen behandelen en de telefoon opnemen zijn daarbij onderdeel van je takenpakket. Jij motiveert en stuurt aan, zorgt dat je de KPI's behaalt en ziet regelmatig een kans om klantprocessen te verbeteren. Jij hebt bovendien al veel uren gemaakt als senior of supervisor van een klantenservice en hebt dus genoeg ervaring om je team aan te sturen. Je hebt daarbij de vrijheid om mee te denken én te werken aan de opbouw van de perfecte klantenservice afdeling.
   

Gemiddelde werkdag

09.00
Tijd voor een nieuwe dag! Je sorteert de mail en bepaalt welke berichten prioriteit hebben. De eerste vraag van de dag is gelijk een lastige maar daar draai jij je hand niet voor om.

11.00
Je bent inmiddels lekker op stoom. Samen met de Manager klantenservice bepaal jij wat iedereen in het team gaat oppakken deze week. Een collega heeft een vraag over een moeilijke klant en jij legt uit hoe je dit het beste kunt aanpakken.

13.00
Tijd voor de lunch, jullie bespreken de legendarische vrijdagmiddagborrel van afgelopen week.

15.00
Je verdiept je in de data van deze week, op welk moment werd er het vaakst gebeld en hoe kunnen we de service daarbij nog meer verbeteren?

17.30
Tijd om naar huis te gaan! Het geeft je iedere dag weer een kick als je alle vragen goed hebt kunnen afhandelen en vandaag was weer zo een dag.  
 

Wat vragen wij?

  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden
  • Je hebt een klantgerichte werkhouding
  • Je beschikt minimaal over basiskennis van Microsoft Office
  • Je beschikt over minimaal MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Je bent fulltime beschikbaar (40 uur per week)
  • Je kunt goed overzicht houden
  • Je hebt ervaring met het coachen en begeleiden van medewerkers
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Ervaring als medewerker van een klantenservice of callcenter is een vereiste (ervaring bij een webshop is een pré)
 

Wat bieden wij?

  • Per direct een fulltimebaan (40 uur per week)
  • Goed salaris
  • Auto van de zaak behoort tot de mogelijkheden
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • De kans om iedere dag wat te leren en jezelf te ontwikkelen
  • Werken bij een snelgroeiend bedrijf
  • Informele en zeer ambitieuze werksfeer in een sociaal team
  • Regelmatig gezellige bedrijfsuitjes
 

Waar zijn wij gevestigd?

Kabelshop.nl is verhuisd naar een grotere locatie in Almere! Het is niet alleen goed bereikbaar met het ov, maar ook dichtbij de snelweg, supermarkten, sportscholen en eetgelegenheden in de buurt. Kortom: de ideale nieuwe vestiging! Jij zal hierdoor je nieuwe baan starten in een volledig gerenoveerd en gezellig pand. Zien we je daar?  


  Word jij onze nieuwe collega?

  Solliciteer nu als dit de ideale functie is voor jou! Graag ontvangen wij het volgende van jou per e-mail:
  - Cv
  - Motivatiebrief
 
 

Hoe verloopt de sollicitatieprocedure?

 
Solliciteer op Kabelshop.nl 1. Solliciteer
Superleuk dat je solliciteert! Jouw motivatie en CV worden door ons ontvangen en zo snel mogelijk in behandeling genomen
Contract ondertekenen | Kabelshop.nl 4. Contractvoorstel 
Het gesprek ging goed! Je wordt gebeld en krijgt daarna per mail een contractvoorstel
Telefonische uitnodiging | Kabelshop.nl 2. Telefonisch gesprek + uitnodiging
We bellen je op om je uit te nodigen voor een sollicitatiegesprek
5. Aangenomen 
Als alles is besproken en ondertekend, ben je officieel aangenomen en heten wij je welkom bij het Kabelshop team :-)
Sollicitatiegesprek | Kabelshop.nl 3. Gesprek + assessment
Tijdens het gesprek leren we elkaar wat beter kennen, zodat je precies weet wat de functie inhoudt. Daarnaast maak je een assessment om te laten zien dat jij geschikt bent voor de baan.
 

 
 

Bedrijfsprofiel

 
Kabelshop.nl is een jong, ambitieus en snelgroeiend bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de verkoop van kabels en aanverwanten. Hierbij moet je denken aan alle benodigde kabels zoals een computerkabel, televisiekabel, telefoonkabel, tablet kabel en nog vele andere soorten apparatuur. Daarnaast vind je bij ons steeds meer nieuwe productgroepen zoals: beveiliging, verlichting en huis & tuin artikelen. Wij zijn megahard gegroeid en hebben veel nieuwe klanten mogen verwelkomen. Dit is dan ook onder andere beloond met het winnen van de Shopping Awards 2016, 2017 én 2018. Er hangt bij ons een informele en gezellige werksfeer waar hard gewerkt wordt.

Let op: Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
 

  Vragen over de functie?

  vacature@kabelshop.nl   0294 720875
Omdat we je graag steeds beter en persoonlijker willen helpen gebruiken we cookies en andere technieken. Dankzij de cookies kunnen wij en derde partijen je surfgedrag volgen op onze website. Als je verder gaat op onze website, ga je hier mee akkoord. Meer informatie? Bekijk dan onze cookiepaginaSluiten